Wednesday, March 12, 2008

Åter till vardag

Jaha, idag vart det upp tidigt då det var Inter - Liverpool på tv. Att ligga i soffan och se solen stiga upp över husen samtidigt som CH fotboll spelas på tv är en fröjd. Love, du kan ju det här med superlativ så jag går inte in djupare på det.

Käkade sedan lunch med CA på indiska Maya Masala på 950-någonting Hay Street. Gott. Kaffe-på-maten bjöd CA på hemma på Havelock och det var också gott. Resten av dagen (nja) har jag tillägnat åt studier, med andra ord Buyer Behavior och Marketing Intelligence. Hann även med att träna lite på Fitness First i stan bland alldeles för många andra atleter. Har börjat springa lite på löpband och tycker det är lite konstigt ändå. Man springer och springer men kommer fan ingen vart. Idag "kubbade" jag typ och framför mig hade jag en tjej som gick i lugn takt och jag hann aldrig ifatt henne. Hade varit konstigt om jag gjorde det förvisso.

Skolan rullar på och nu har jag börjat få lite datum när saker och ting ska bli klara. En reklam kampanj ska planeras, en media plan styras och en undersökning göras inom snar framtid. Än så länge är jag relativt lugn, men snart kommer säkert paniken smygande.

Fondmästerskapen Ege. Hm. Ska ta mig en funderare.

Lämnar er med lite Porsche-bilder. Fondmästerskapen?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home