Sunday, February 24, 2008

I väntans tid

Med en Sol. öl brevid mig sitter jag nu tillbakalutad och tipsy i vår nya lägenhet och småpeppar inför kvällens utgång, givetvis även inför morgondagens ståhej på Brisbane. University drar (äntligen) igång på måndag med International Advertising, som följs upp på tisdag med Buyer Behavior för att runda av veckan med Marketing Intelligence och Creative Strategy under torsdagen.
Livet i Australien är fantastiskt skönt får jag lov att skryta med, men efter nästan tre månader av laxmacka är det till slut dags att plocka upp allvaret. Detta faktum bör inte nödvändigtvis rasera det sköna livet, men nog kommer det allt sätta en del käppar i hjulen. Yey och Nej kan tyckas, men just nu känns det bara Yey.

Här är mitt nya hem i West Perth



Fasaden.



Gårdsplan.



Takterass med barbeque.



Och välkommen in.



1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Va fint!! Såg ju urhärligt ut med takterassen! nästan i samma klass som den jag o joey har! haha...ovanför luthagens livs...men domkyrkan ser man allt. Ha de toppen!

February 26, 2008 at 5:08 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home