Monday, January 7, 2008

Rea i stan

Love: Det som är bra är att om jag går upp 5 kilo så kan jag fortfarande ha den.
Niklas: Nae...
L: Va fan? Vadå nae?
N: Ja. Eller vadå? Jag håller ju med.
L: Men...
N: Alltså, om jag håller med så kan jag väl säga "nae"? Jag måste väl inte säga ja? Som i "nae det kan du inte".
L: Vadå inte?
N: Du sa väl "det som inte är bra är att om jag går upp 5 kilo kan jag inte ha den".
L. Nej. Jag sade "det som är bra är att om jag går upp 5 kilo så kan jag fortfarande ha den".
N: Aha. Nej då håller jag inte med dig.
L: Va fan är det för stöd.

Love och jag gjorde Stockholm idag för lite reashopping. Shoppingen uteblev dock, men god lunch på A-något på Sturegatan (?) och gott kaffe därpå. Förövrigt hörde jag underbara nyheter på TV4 vädret i morse.

"Å ni som älskar regn och rusk, varsågoda. Här får ni. Regn, vind, dimma och ett par plus i ungefär tre dagar framåt".

Grattis och bra start på 08ans år.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home