Wednesday, December 5, 2007

På väg hem

..häromdagen i sinnet, snart även fysiskt. I förrgår hade jag snack över msn med Egeberg och Love. Kul att höra från dom och även fast man varit borta ett litet tag från allt tugg tror jag ändå att jag hängde med. Broar skulle (slutligen) vandras över, nyår skulle snackas lite om, Mac prisas (nördar) och Love skulle få höra om sin fantastiska mat. Jag skrattade tyvärr rikligt över det.

Idag har vi åter jobbat på Forty Winks. Inget märkvärdig där förutom att en ny svenska hade sina första dag. Det mest märkvärdiga som hänt är nog ovädret som har dragit in under eftermiddagen. November var varm, men December har väl varit sisådär i Aus-mått mätt.

CA lirar boll i Asian Rims Games. Imorgon är det match mot Singapore och vid vinst är det final som gäller. All lycka där.

Förövrigt har vi bokat biljetter till konserter som aldrig förr. Daft Punk i December, Iron Maiden i Februari och Foo Fighters i April. Det händer i Perth.


Regn utanför mitt fönster

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home