Sunday, November 18, 2007

BBQ + The Roots Road Show

Igår tog vi en liten paus från tentastudierna och begav oss till Sanna och Steven för grill, bad, boll och öl. Tyvärr vart mina bilder så veka så får vänta tills jag samlat in från andra. Tillställningen var mycket trevlig då man ibland behöver lite paus från pluggandet. Två tentor kvar dock.

På kvällen drog Mattias och jag till Fremantle för The Roots Road Show (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=248269500). Skoj att lyssna på lite inhemsk musik. Alla artister var även enade om att John Howard inte ska sitta kvar...den 24 November får de (vi) svaret.

Förövrigt har mitt internet sökande övergått från sportbladet, fotbollskanalen, aftonbladet och feber.se till freeride.se, ramundberget.se, funasdalsberget.se och actionhorse.se/smorgasbord. Tror en viss del av mig redan är hemma och åker på de förhoppningsvis snöbelagda bergen.

Tills dess ska som sagt två tentor dammas av, huden ska bli brun, öl ska drickas och känslan av att vara ledig insupas.

Ses hemma den 18 December. Förresten, vad händer på nyår?

2 Comments:

Blogger Love said...

Har vi någon gång börjat planera nyår mer än 2dagar innan?

November 19, 2007 at 11:53 PM  
Blogger niklas said...

Så sant Love. Så sant...

November 20, 2007 at 12:52 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home