Tuesday, January 22, 2008

Boendeletande

Är det ens ett ord? Nåja, ett par dagars intensivt boendeletande har invigt vistelsen här nere. Fram och tillbaka till visningar med mobilen i högsta hugg för att få tag i dessa individer - mäklare - som har nästan lika stor makt som vakterna på uteställen. Fria eller fälla? Yey eller ney? Huvva.

Vi hinner dock med att leva lite ändå. Igår satt vi och beskådade en mycket vacker solnedgång på stranden och, jajemän, öl dricks även på kvällarna. Dagarna här nere är varma, mycket varma, men jag lovar att vi dricker vatten för att hålla oss alerta. Jag har hunnit med att köpa ett par ljuvliga Rene Lacoste mackor och ett par nya bad-braxxor.

Jocke: Bilder kommer, vi lovar.
Eagon: New York har aldrig varit ljuvligare.
Love: Var det värt att hoppa tentan för Stocken och hur funkar 140 sängen?
Magnus: Tillförde Love mycket till Stocken för att han hoppade tentan?

På torsdag ska det bli regn enligt thewest.com.au. Vilket j*vla boll.

3 Comments:

Blogger Love said...

Hade vart enklare att svara på den frågan om jag kommit ihåg kvällen. Däremot så är sängen helt perfekt, tack för hjälpen.

January 23, 2008 at 5:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

love tillförde väldigt mycket.
han dansade och sjöng! alla var glada! hrm...du får ingen kram om jag inte får ligga.

January 25, 2008 at 9:54 AM  
Blogger niklas said...

"du får ingen om jag inte får ligga". Love, snälla fyll i här för oss som inte förstår?

January 25, 2008 at 1:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home