Saturday, January 19, 2008

Ett kärt återseende?

För vilken stjärna, student, ikon, politiker, sopgubbe, snygging eller bara random idiot som helst är alltid uppskattning och engagemang fundamentalt för att förtsätta leverera hits, portfolios, frisyrer, lagförslag, sophämtning, peeling eller vansinne.
Mitt bloggande har varit ett exempel på hur lusten försvann då jag aldrig kunde ta reda på statistik om hur många träffar vi har per vecka (?). Jag tycker om att skriva, men jag tycker om mina vänner (er) ännu mer och trodde aldrig att ni faktiskt uppskattade vad som skrevs på den Hanson/Frisk Inc. blog. Men Loves och Calles pepptalk under min Sverige-vistelse skänkte hopp om en fortsättning för mig inom cybertextens värld. Ett kärt återseende eller bara jaha?

Kort update än så länge,

Betty läcker inte längre
Min jet-lag har aldrig varit så påtaglig
Det är fruktansvärt varmt här nere
Jag vill absolut bo i West Perth
Niklas har svårt att pricka in åldern på tjejer
Öl har förtärts varje dag
Jag saknar er redan!

Yo

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag uppskattar i alla fall erat skrivande. Om det ger någon uppmuntran vet jag inte. Men lite mer bilder vore kul att se...
Ha det bra och lycka till med nya inlägg.

/Joachim

January 19, 2008 at 11:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

jag tycker oxå det e kul att läsa om er =)

January 20, 2008 at 1:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag har stanleystreet som startsida, borde säga det mesta!

Keep it up!

January 20, 2008 at 1:50 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home