Saturday, September 15, 2007

Apple-nörd, prylbög & barnsligt otålig


Det kommer nog inte från Mamma, nog inte heller från Pappa.
Det kommer inte från någon jag känner (det skulle vara bloggens VD Niklas i sådana fall), och det kommer nog inte från Gud (?). Det kommer från ett företag som spelar i en liga för sig, från ett företag som alltid tycks ligga några steg före sina konkurrenter, från ett företag som ibland verkar tänka längre än ens vildaste fantasi, det kommer från ett företag som gör mig så jävla lycklig gång på gång (nu förstår ni innebörden av rubriken).
iPhone släpps till juletid i Sverige, Telenor får förmodligen kontraktet och ett crack finns tillgängligt för att låsa upp den till mitt Telia; men vad hjälper det när multi-touch screen redan finns tillgänligt, vad hjälper det när den helt makalösa teknologin snart skulle kunna finnas i min hand?
Jag skiter i iPhone (haha säkert), jag skiter i om jag är student, jag skiter i allt när det handlar om det senaste från Apple. Efter introduktions-videon satt jag med kreditkortet i handen (som för övrig redan var synkat till iTunes Music Store och Apple Store), och den här bilden har jag på min näthinna fram till leverans i början av Oktober.

Nu äger jag i alla fall snart en iPod Touch...

1 Comments:

Blogger niklas said...

Äntligen.

Underbart.

Avundsjuk.

Ett problem som jag ser är att baksidan är krom-silver och inte matt-silver vilket kommer bidra till en miss-match med datorn...fan.

September 15, 2007 at 7:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home