Monday, May 21, 2007

Höst i Australiand

Då förkylningar härjar, tentorna komma krypande och "kylan" gör sig kännbar behöver man saker som får en att inte tänka och bara koppla av. Vissa spelar dataspel eller sjunker ner bakom en bok; Familjen Stanley kollar på film och lagar mat. Helgen bestod av 2 x Beck, "Persuit of Happyness" och "As Good As It Gets". Carl Adam hann även med Zodiac på bion i Innaloo. Maten representerades av en variant av Boeuf Bourguignon med rött samt Rocky Roads choklad till efterätt.

Nu är det sista veckan för vissa ämnen i skolan, vilket innebär start för tentaplugg. Med den motivationen och inspirationen som i varje fall jag känner för tillfället borde jag vara nervös. Eftersom jag har anammat "laid back" stilen här nere så är det inte så konstigt att jag känner som jag gör...men det kommer snart ändras. Lovar.

För att illustrera hösten bjuder jag på två bilder från när Kim och jag var ute och gick längs med stranden. Solen värmer än...


Vad händer annars i veckan.
  • Carl Adam blir stolt bilägare.
  • Vi ska köpa tofflor.
  • Vi ska kolla CH league. Både "yey" och "ney".
  • Räkningar ska betalas.
  • Nya Entourage ska ses.
  • Pengar ska mjölkas från CSN.
Ha det bra!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home