Friday, May 11, 2007

...som ett fint vin? Nae.


Flera år tillbaka använda man tack-kort och brev, sen kom telefonen, e-mail och nu har vi Internet och bloggar. Jag tänker använda mig av det senaste och säga stort tack till alla som kom i håg mig långt här borta då jag vart ett ynka år äldre. Stort tack!

Vad hände då? Traditionen trogen så vart man väckt av skönsång i form utav "Ja må han leva...". Om inte det var nog bjöd Carl Adam och Kim på chocklad tårta med 4 ljus och två presenter: en kaffekopp av CA och en prenumeration på Vogue Man av Kim. Mamma, ingen krakel-tårta i år alltså, men choklad tårtan var smaskens!

På kvällen när jag kom hem så hade även blombudet från Innaloo vart och lämnat en vacker bukett ända från Sverige och familjen och om inte det var nog fick jag även en väl behövlig (kommer bli i alla fall) mössa av Desi, Carl och Mattias. Ledsen pappa, men den behåller jag. Tyvärr var det inte mycket mer firande den dagen då the Portfolio skulle vara inlämnad dagen efter. Fast som första bilden avslöjar så fick vi ändå i oss lite rött.

Förhoppningsvis skjuter vi ut oss från studiernas näste för lite festligheter och då kanske vi även kan komma ihåg att ta lite fler bilder.

Love: tro mig, sommaren kommer bli lika kul ändå! Kanske kan fira lite Midsommarafton tillsammans över Skype?

Förresten, ni som har zoom funktion på eran dator kan spana in min 2 dagar gamla "moppe-musche" som jag inte rakade av igår. Jag fyllde alltså in 15 i onsdags utan 23. Har inte så mycket att vara stolt över bara.

Edit: Glömde en fin-fin present. Då jag har några vänner här nere som är väldigt måna om studierna så fick jag faktiskt ett presentkort av Dennis, Sam och Takin på 13.80 dollar på skolans bok affär. "Power is knowledge" ait.
Kram

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grattis Niken!

May 11, 2007 at 4:13 PM  
Blogger Unknown said...

Tjab

Lite sent, men glömde så klart säga nåt i torsdags. Hade för mig att du hade en blogg, så här får du ett stort GRATTIS i alla fall!
//Nick

May 11, 2007 at 4:36 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home