Wednesday, September 17, 2008

Åter till vardagen

Big Idea inlämnat igår så idag var det lite extra härligt att vakna upp. Har haft lektion i Joondalup (CRM) och när jag var på toa såg jag denna lyxiga reklam för kondomer. Lyxig är väl minst sagt fel ord, men "Rough Rider - 2 Studded Condoms" låter som att någon copy har prickat 10 av 10 gällande Aussie blokes.

Stack sedan och hämtade Kim för bio och "Step Brothers" som var lite småkul. Vissa stunder skrattade publiken högt och andra var det döds tyst. Roligt var i alla fall de lottade ut ett trumset och killen som vann priset hade precis hunnit in i salongen då han fick reda att han vunnit. Låter inge kul när jag läser det jag skrivit men ah....

Det jag skulle komma till var att vi hann förbi Scarborough och titt på vårt gamla casa på Hastings Street. Glädjande är att det stod kvar och att Scarborough är minst lika fint som när vi lämnade det. Bilden nedanför (rutten kvalité I know) är tagen just därifrån.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home