Saturday, August 30, 2008

In your face

I detta kaos av studier, när humöret inte alltid är på topp, börjar man ibland att tänka, undra och ibland till och med tvivla på vad man gör. I torsdags skedde det, men jag fick det sagt rakt i ansiktet. Efter min mid-term exam som skrivits i två timmar hann jag med att slänga i mig en macka upp hos italienarn på campus i Joondalup innan jag direkt skulle sätta mig och skriva en essä som skulle vara färdig dagen efter. Nåväl, när jag fått mackan och kaffet och skulle sätta mig ner såg jag ett kort som jag tyckte spädde på mitt tvivel och min situation ganska bra.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja, man börjar ju fundera på vad man egentligen håller på med...

intressant att vi tänkte tanken nästan samtidigt!

September 1, 2008 at 4:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home