Friday, June 6, 2008

Nicke på Facebook och grill

Idag gjorde jag debut på Facebook. Jag har inte skaffat någon egen ännu, men lånade fli's då jag skulle höra av mig till en polare som jag inte hade numret till. En ny värld öppnade sig och jag fick se bilder och annat från vänner från både nära och fjärran. Som tur var hade jag min personliga guide som fick visa mig, för sjukt vad knappar det finns. Vi får väl se om mitt "meddelande" tillslut kom fram. Läskigt ställe det där...

Ikväll väntar bbq hos CA och jag citerar Dennis: "Girls night out with the new Sex and the City movie equals beer, football, grill and war amongst us men." Snart ska jag sluta upp med Westralian-crewn för att inhandla diverse ting som ska slängas på grillen. Ljuvligt sätt att avsluta en vecka och att fira Sveriges nationaldag på!

Annars skiner solen här nere och det är väldigt fint ute. Bra är det när man har två tentor att plugga till samt redan är ur-less på att plugga.

Notis: Den 17e Maj firas här nere med att massa norrmän samlas för frukost, för att sedan gå tåg i stan, lyssna på tal, dricka öl och festa natten lång. Vi svenskar firar våran nationaldag genom att gömma oss.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home