Thursday, June 5, 2008

homecoming

ett fräscht nytt yttre på stanley undertecknat niklas måste ju betyda ett fräscht nytt inlägg signerat mig. av allt att dömma så bör vi beträda svensk mark någon gång under den 19 juni, nästan löjligt bra timing inför midsommar (!?) och den mediokra tillställningen ryssland-sverige. men hur går det för alla med drömelvan?

min uppställning är nästan oförskämt stark bestående av spaniens egentliga försaval palop mellan stolparna, en spänstig backlinje formerad av capdevila, marchena, pepe och bosingwa, ett mittfält i absoluta världsklass bestående av iniesta, cesc, kranjcar och unge kroaten, luca modric. anfallet är nästan pinsamt välutrustat (?) - ronaldo tillsammans med torres. love, ta upp kampen nu! - du med niklas, och mange, och johan, och kristus, och wille, och kanske görling eller hampus kan skrälla.

egon, peter, brorsan och jag är redan kontrakterade till ligan lidingö legender.

annars flyter livet på så här emellan assignments och exams. igår var jag och karin på middag/bartömmning hos erik och lisa i gamla scarboro då söta kaprinjas och sura moscow mule's rann ner titt som tätt och lätt. nyss kom jag hem från tiger, tiger och en cappucino tillsammans med tenta/slutspelsskägg-odlande turken dennis och iraniern takin - ja ni hör att jag fick ta ett steg tillbaka. till allt ser helgen lovande ut - sex and the city premiär imorgon lovar garanterat tjejfritt i.e. niklas och jag med manliga vänner laddar inför en bra jävla kväll.. nu ska jag upp och grilla kyckling på takterassen!

önskar er alla en fantastiskt helg. ses snart. /Cea

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tentaskägg är livet!

June 6, 2008 at 1:20 AM  
Blogger niklas said...

Räknas mustasch i år igen?

June 6, 2008 at 10:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Absolut - spara karman i allt du kan!

June 8, 2008 at 4:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home