Tuesday, June 3, 2008

På den 127 dagen vilade han

Idag har vi tagit en dag av plugg. I går mackade vi in ett marknadresearch arbete som vi jobbat på ett tag nu. Vi skrev om öppettiderna här i Perth och vad folk tyckte om de skulle förlängas. Mycket spännande. Förhoppningsvis blir våran lärare glad så glad.

Imorse var vi uppe och åt frukost på Lawley's på Beaufort Street. En macka med brie, spenat och skinka samt en kaffe gjorde att jag piggnade till. Efteråt drog vi till skolan för att fixa en underskrift till våran studieförsäkran. Kim stötte på lite problem, medan hon jag pratade med signerade och sa "This was almost too easy". Tänk var enkelt det är att ordna pengar ibland.

Nåja, sedan drog vi vidare till Fremantle där jag köpte alla godheter till min musli på Kakulas Sister. Dessutom köpte jag en bok (The Kite Runner) samt äntligen, äntligen en Moleskin kalender som jag ska använda för att skriva in alla viktiga saker som händer i mitt liv...typ när Sveriges matcher är samt inte mycket mer.

Imorgon börjar studerandet till tentor som skrivs snart. Trist att gå på böckerna igen, men nu är det inte långt kvar på denna termin.

Sen, Sverige!!

Kidsen älskar Footie i Australien som vi älskar (riktig) fotboll hemma i Sverige.

Hus i Fremantle.

Vårat hak Little Creatures expanderar till höger.

Hamn i Fremantle och Rottnest Island.

Vinter i Perth. Ena dagen regn, andra dagen 25 grader solsken.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home