Saturday, May 17, 2008

Andra hjältar

Big Brother är sjukt stort här. Jag har inte ännu lyckats fastna och vill tillägga att det är inte något jag strävar efter.

Här är de två som leder Big Brother detta året. Ganska coola.

Annars är det faktiskt lite lugnare i skolan. Har en uppgift kvar som ska var inne om knappt två veckor, ett in-class test om drygt en vecka och sen 3 tentor.

Igår vart det en lugn afton med rött vin och The Talented Mr Ripley. Första gången jag sg den och tyckte den var ganska så bra. Var inte alls som jag trodde vilket är skoj.

Kan även stolt säga att min födelsedag firades stort. På morgonen vart jag bjuden på Krakeltårta (ma vet) och på kvällen trodde jag att jag skulle iväg på middag med Kim, men istället hade hon snickrat ihop en överasskningsfest för mig. Helt sjukt! Eftersom jag inte hade någon kamera med mig så har jag inga bildbevis, men ska försöka skrapa ihop några. Kvällen, blev natt och vi drog til Hula Bula, Amplifier, Lakers, ett tak för att kolla på soluppgången och sedan ner i bingen. Sen kväll vart tidig morgon alldeles för snabbt och längtar redan tills jag fyller år igen (nja...börjar typ bli gammal?).

På onsdag är det förresten United - Chelsea i Moskva. Behövde jag nämna det? Jag kommer sitta upp och värma mig med min nya United-tröja som CA och Karin snällt gav till mig.

Nu ska jag sätta mig och knappa in svar från massa survey's som vi givit ut. Trist. Tills nästa gång, heåå.

PS. Mange. Jag gillar fortfarande snowboard och vart så sugen så att jag brände av We're People Too efter vårat samtal.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home