Sunday, April 6, 2008

Helglek och shopping

Shopping i Perth?! Jodå. Här och var finns det affärer som visar upp lite plagg som fångar ens intresse. Dessutom är reor ett ofta förekommande fenomen här nere som alla studentplånböcker uppskattar. Idag vart den en grönvitrandig skjorta och ett par röda jeans. Var även på jakt efter lite tidningar att titta i, men jag får fortsätta att hålla ögonen öppna. Kim och jag hann även med att ta en kaffe med Mattias, samt säga hej till Karin och CA som kom förbi kaféet snabbt.

I fredags var jag utkastad från hemmet och begav mig då istället till Dennis och Takin. Efter ett glas vin tog vi oss till Hula Bula som blandar färglada och tokiga drinkar. Och om inte drinkarna var tokiga nog så stod en gammal tut (lärare) och stuffade vilt på dansgolvet med väl glansiga ögon. Efter Hula Bula drog vi vidare till Tiger Lillies där CJ, Marcus, Christian, Petra, Kim, Martine och PJ senare dök upp. Kvällen slutade lite tidigare för mig då jobb väntade dagen efter medan de andra öste vidare hela natten samt morgonen lång.

Ikväll ska jag bita naglarna då United lirar mot Middlesbrough. Tyvärr blir det inte på TV, utan internet.

Tills nästa gång mina vänner, heåå.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home