Friday, April 20, 2007

Studiemiljö.

Sitter och försöker plugga, men har det lite tufft på grund av studiemiljön. Jag visste Australien var ett varmt land, så värmen hade jag räknat med. Snart fick jag också lära mig att det finns vissa fåglar som låter som bara den i Perth, men det har jag också lärt mig att inte påverkas av. Nu är klockan 12.55 och grannen nedanför oss har bestämt sig att lära sig spela "Happy Birthday" på trumpet vilket går minst sagt uselt. Jag är nöjd varje gång han eller hon träffar var 5e ton rätt. Om inte det vore nog har nu grannen bestämt sig för att träna utomhus...

Hoppas verkligen att födelsedagen är väldigt, väldigt snart. Inte för födelsedagsbarnet som får en taskigt utförd "Happy Birthday" utan för att jag och CA inte ska avlida av skratt. Stackarn.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej

Förmodar att du tycker att det är värre att DIF ligger under hemma med 0-1 mot HIF efter 25 minuter!!

IFK fick ju torsk mot AIK häromdagen med 2-1, illa !!!

Ibland kan tom en trumpet låta bra!

Ha det bra, hälsa Kim

April 21, 2007 at 10:30 PM  
Blogger niklas said...

1-1 nu. Härligt! Tråkigt att IFK torskade för matcherna mot Gnaget får ni gärna vinna!

Kim hälsar!

April 21, 2007 at 10:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home