Sunday, April 1, 2007

Desi fyller år!

I helgen har det varit spektakel. Desi på Hastings Street passade på att fylla år och bjuda på fest med temat "disco" (som vissa följde mer slaviskt än andra). Kvällen började med en liten drink hos familjen CA/Nicke för att sedan gemensamt vandra (vingla) till Desi. Festen gick alldeles för fort eftersom tiden går fort när man har roligt. Oj så kul vi måste haft. Åter Grattis Desi!!



Söndagen var därför lugn, men vi lyckades med att beställa Domino's på Internet. Några musklick och 45 minuter senare fanns 6 rykande pizzor utanför lägenheten. Om det var värt väntan vet jag dock inte...

Jag tänkte även inviga en ny del i denna blog: Veckans matsedel! CA och jag är, som vissa vet, intresserade av vad vi stoppar i oss och därför sitter vi varje söndag och skriver ihop en liten matsedel. Väldigt uppskattat både av oss och andra.

Matsedel v. 14.
Mån: Sprödbakad fisk med potatis, gröna ärtor och citron.
Tis: Chili con Carne
Ons: Lasagne
Tor: Flygande Jakob
Fre: Kängurufilé med Cous-cous.

Carl Adam och ECU laget vann förövrigt fotbollsturneringen och åker till östkusten i augusti. Grattis CA och lycka till!

Förövrigt har nog golfsäsongen dragit igång hemma då CA och jag har märkt att det helt plötsligt inte fungerar att Skypea med sina föräldrar mitt på en söndag...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home