Tuesday, March 27, 2007

Uppdaterat.

Som ni märker så ser sidan lite annorlunda ut nu. Har fixat lite med färger och fonts, men framför allt har jag skapat en "Absolut Stanley" logo. Vet att den är lite töntig och omogen, men ville ha något istället för den förra.

I söndags var jag uppe och tog lite gitarr lektioner av Carl. Jolene av Dolly Parton, Ohio med Neil Young och lite blues vart resultatet. Det var för övrigt grymt skoj.

Föredraget med Carl gick också bra i måndags. Yees.

Nu har vi snart "lov" i två veckor i två ämnen, men tro inte att vi ligger på latsidan för det. Vi har istället fått massa annat skojigt att göra så ingen vila eller ro.

Tror att det var allt för nu. Hoppas ni tycker designen är lite bättre. Ska försöka få CA att skriva lite här med.

Kram.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!
Gu va du bloggar! Tack för hälsning till födelsedagen.Blev bortskämd både av Pe och andra. Vackra blommor.God födelsedags-middag. TACK också till Kim. Du har köpt ny gura ser jag. Kul. Träna flitigt! Dolly gästade nyligen Sverige. Tydligen uppskattat enl resencioner - hur stavas det? Det har varit fantastiskt fjällväder. Fick news från Bruksvallarna. Sol, -8 grader, 140 cm snödjup. Fina spår. Jag läängtar dit. En vecka kvar...
Tänker på dig när jag går förbi Maltes var och varannan dag. Lev väl! Puss o kram till er down under från oss i höga nord. Ma

March 28, 2007 at 3:55 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home